loading...
webino
hadi بازدید : 14 دوشنبه 21 تیر 1400 نظرات (0)

در سالهای اخیر کسب و کارهای به گونه ای خاص تغییر پیدا کرده است و از قالب و شکل سنتی بیرون آمد. دنیای مجازی و دیجیتال بستری را ایجاد کرد تا کسب و کارها دچار تغییر و دگرگونی شوند. در دنیای مجازی دفتر کار شرکت ها باید برای ارائه خدمات خود از استانداردها و اصول خاصی پیروی کند تا بتواند در بازار رقابت سهم بیشتری از توجه مخاطبان را به سمت خود جلب نماید. این استانداردها در دنیای مجازی با نام سئو شناخته می شود . اما سئو مخفف چیست؟ کلمه سئو یک کلمه خلاصه شده است و مخفف کلمه انگلیسی search Engine Optimization می باشد. معنای این کلمه عبارت از مجموعه ای از قوانین و قواعدی است که باید در دنیای مجازی به کار برده شود تا کسب و کار بهتر و بیشتر دیده شود. پیشرفت یک سایت در اهمیت به سئو و رعایت نکات و قوانینی که در دنیای مجازی وجود دارد مربوط می شود. این قواعد کمک می کند تا یک کسب و کار در فضای مجازی و دیجیتال مشخص تر باشد و در موتورهای جستجو بهتر خود را نشان دهد. اهمیت سئو به دلیل رونق و تغییری است که به کسب و کارها هدیه می دهد. با انجام سئو به زبان ساده امکاناتی مخفی برای حضور بهتر شما در فضای مجازی ایجاد می شود.

اهمیت seoدر چیست

راه اندازی سایت ها و وب سایت ها شرایطی برای ارائه خدمات یک شرکت یا سازمان می باشد. راه اندازی یک سایت و وب سایت خیلی راحتتر از اداره آن می باشد اگر اصول سئو را در آن رعایت کنید. اهمیت سئو را می توانیم در چند مورد دسته بندی کنیم:

- حفظ مخاطبی که شما را انتخاب کرده است

- جذب ترافیک های مفید و ارزشمند

- خلق یک تجربه یکپارچه برای مشتری های جدید

- طراحی سایت مناسب و بهینه کردن آن

- افزایش ترافیک و بازدید طبیعی با سئو کردن سایت

- به دست آوردن بازخوردهای مناسب

- افزایش اثرگذاری تبلیغات

- هماهنگی بین جستجو و خرید مناسب توسط مخاطب

- افزایش درآمد صاحب سایت

- افزایش بهره وری با توجه به هزینه ای که در نظر گرفته اید

اهداف سئو چیست؟

سئو یک روش اثرگذار و مهم برای بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو است. حیات و بقای یک سایت به انجام صحیح آن وابسته می باشد. به طور کلی اهداف سئو را میتوانیم به شکل زیر تقسیم بندی کنیم:

- کسب درآمد

هدف افرادی که سعی می کنند سایتی برای خود ایجاد کنند کسب درآمد است. شرایط خاص در سالهای اخیر باعث شده است که کسب و کار اینترنتی بیش از دیگر کارها مورد توجه قرار بگیرد. وب سایتها از گروههای اثرگذار می باشند. به همین خاطر استفاده از اصول صحیح سئو کمک بزرگی برای رونق این کسب و کارها می باشد.

- افزایش رتبه و ترافیک سایت شما

- ایجاد رضایتمندی در مشتری و بازدید کنندگان

- تبلیغات موثر

موتور جستجو چیست و چرا تا این اندازه مهم است

استفاده از شبکه بزرگ اینترنت نیاز به ابزار خاص خود را دارد که این ابزار موتورهای جستجو می باشند. دلیل اهمیت موتورهای جستجو ایجاد شرایط راحتتر برای کمک به پیشبرد روند کاری شما است. تعریف صحیح تر از موتور های جستجو را می توانیم به این صورت بیان کنیم که موتورهای جستجو ابزارهای مفیدی هستند که به کاربران اینترنت کمک می کنند تا سایت های معتبر را شناسایی کنند. از دلایل اهمیت موتورهای جستجو چند علت بیشتر از دیگر موارد مورد توجه است:

- تعداد کاربرانی که وارد یک وب سایت می شوند

تعداد کاربران جزو برگ های برنده یک سایت نسبت به رقبای خود می باشد. هر چه سئو یک سایت قوی تر باشد تعداد کاربران بیشتری را به سمت خود جذب می کند.

- ترافیک بالا و مناسب سایت

نحوه کارکرد موتور جستجو

روش کار موتور جستجو به این شکل می باشد که در کوتاهترین زمان ما را به نتایج مورد نظرمان برساند. نحوه کارکرد موتور جستجو به این شکل است که بر اساس الگوریتم های خاصی پایگاه داده های خود را مجهز می کند و در زمان جستجوی کاربر نتایج نزدیک و مشابه را به ما نشان می دهد. اهمیت سئو سایت و محتوا در این بخش بیشترین تاثیر خود را خواهد گذاشت. نحوه کارکرد موتورهای جستجو در شبکه وب بر اساس دو بخش می باشد:

- خریدن و ایندکس اطلاعات

- پیدا کردن بهترین پاسخ

ارتباط موتور های جستجو و سئو چیست

این دو بخش دارای اهمیت فوق العاده ای هستند. در حقیقت می توانیم بگوییم که یک ارتباط تنگاتنگ بین هر دوی آنها وجود دارد. موتورهای جستجو وظیفه دارند که سه کار مهم را انجام دهند:

1- کرول کردن یا خواندن اطلاعات

2- ایندکس کردن یا طبقه بندی کردن اطلاعات

3- جستجو و ارائه بهترین نتایج به کاربران

به همین دلیل رعایت صحیح سئو در طراحی یک سایت و یا تهیه یک محتوا کمک می کند تا آن محتوا یا سایت خیلی سریعتر و راحتتر بتواند در موتورهای جستجو پیدا و مورد بازدید قرار بگیرد.

برچسب ها سئو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 232
  • بازدید کلی : 832